Newsy ligowe  |  Zasady  |  Uczestnicy  |  Dywizje  |  Mecze  |  Regulamin  |  Admini
 
Liga
        
Netwars
Język: | Pokaż indeks: | Zwiń | Rozwiń
Regulamin rozgrywek Clan Wars - Netwars
1. Zapisy
      W rozgrywkach Ligi Netwars organizowanych przez społeczność Netwars może uczestniczyć każdy klan spełniający poniższe wymogi:
       a) Klan jest zorganizowany, posiada CL
       b) Jest zarejestrowany na stronie: http://progamersleague.pl/ , posiada przynajmniej 4 aktywnych czlonków którzy są przypisani do do danego teamu na ww. stronie
2. System rozgrywek
      
Faza ogólna
      10 klanow podzielonych jest na dwie grupy, za każdej z grup awansują po 2 teamy, by później przejść do drabinki DE. W której Zwyciezka druzyna z grupy A spotka się z drugą drużyna grupy B oraz zwycieska drużyna grupy B spotka się z drugą drużyna grupy A. Na koniec pomiędzy zwycięskimi drużynami rozegrany zostanie finał, pomiędzy przegranymi mecz o 3 miejsce.
      
Finały
      Finały zostaną rozegrane systemem Best of 3. Team który pierwszy wygra dwa mecze zostaje zwycięzcą PSL Clan Wars Cup.Team z Winner Bracket ma przewagę 1 meczu na przeciwnikem, czyli zaczyna od stanu 1-0.
      
System gier

Ilość gier w spotkaniach pomiędzy klanami na ten moment zostaje ogarniczona do 4 par 1v1 oraz 1 pary 2v2
Mecze rozgrywane są w systemie BO3 do 2 wygranych, z puli map podanej w dalszej części regulaminu
Mecze mogą być rozgrywane zarówno na patchu 1.9 jak i w wersji SC:R.
Obowiązkowe jest także zapisywanie wszystkich replayów oraz uploadowanie ich w skrypcie na stronie danego CW przez Clan Leaderów lub członków teamów.
      
Terminy rozgrywania spotkań

Każda kolejka rozgrywek trwa jeden tydzień.
Terminem ostatecznym na rozegranie spotkania w ramach Ligi Netwars jest Niedziela, godzina 19:00. Mecze mogą zostać rozegrane wcześniej.
W przypadku przekroczenia ww. terminu, klany mogą zostać całkowicie usunięte z rozgrywek.
      
Zgłaszanie meczów

Clan Leaderzy zobowiązani są do zgłaszania wyników spotkań w raz z replayami jak najszybciej od czasu zakończenia spotkania. Jakiekolwiek celowe opóźnianie tego procesu może skończyć się dyskwalifikacją klanu
Zgłaszanie wyniku CW odbywa się w dwóch etapach. Najpierw na liście gier turnieju CL teamu wygranego zgłasza wygrana i CL teamu przegranego, przegraną. Robi się to przez klikanie w ikonę pucharu przy odpowiedniej grze. Następnie CL wygranego teamu ustala wyniki wszystkich 5 meczów wraz z ewentualnymi uwagami (link do skryptu jest na dole strony CW). Na koniec CL sprawdza czy są wgrane wszystkie wymagane replaye z gier. Do CW można złączać także inne pliki niż replaye jeśli maja one związek z danym CW (jak screeny z BNet przedstawiające zachowanie graczy czy też dowodzące dropa gracza)..
      
Wybór rasy w grze

Gracze mogą grać dowolną rasa. Random traktowany jest jako czwarta rasa.
      
Wystawianie par w meczu

O tym, który klan ma pierwszy wystawiać i w jakim typie gry (1v1 lub 2v2) podczas meczu decyduje rozegrana gra w warcaby 3min na portalu kurnik.pl
3. Mapy
1 vs 1
Outsider SE
Arcadia 2
Circuit Breakers1.0.scx
Fighting Spirit.scx
Nostalgia 1.2.scm
Python1.3.scx
Tau Cross
2 vs 2
Wszystkie grywalne mapy 2vs2 z puili map 1vs1
Wybór map

1. Gracz A odrzuca mapę
2. Gracz B odrzuca mapę
3. Gracz A odrzuca mapę
4. Gracz B odrzuca mapę
---- ZOSTAJĄ 3 MAPY - MAP POOL na bo3----
5. Gracz A odrzuca mape z pozostalych 3 map
6. Gracz B odrzuca mape z pozostalych 2 map
7. Ostatnia mapa jest pierwsza mapą bo3
8. Przegrany wybiera kolejna mape, z puli map odrzuconych w 5. i 6.
4. Błędy w grze
Niedozwolone
- SCV gas transfer (slide)
- flying drone
- flying templar
- allied mine
- turret glitch (obs)
Dozwolone
- manner pylon
- hold lurkers
5. Oszustwa i niestandardowe sytuacje
      
Hack

Bezwarunkowy zakaz używania programów modyfikujących pamięć StarCrafta w sposób dający przewagę nad przeciwnikiem.(maphack,drophack,mineralhack,selectionhack etc).Gracz który użyje takiego programu zostanie dożywotnio zbanowany z rozgrywek organizowanych przez PGL, a drużyna może zostać wykluczona z rozgrywek.
Modyfikowanie map w jakikolwiek sposób grozi trzymiesięcznym banem w rozgrywkach organizowanych przez PSL.
      
Podmiana
      W przypadku podmiany gracza, klan zostaje natychmiast zdyskwalifikowany z rozgrywek PGL na okres trzech miesięcy. Gracze dopuszczający się tego procederu zostaną zbanowani z rozgrywek na okres 6 miesięcy.
      
Disconnect

W przypadku disconnectu któregoś z graczy PO drugiej minucie gry, TYLKO gracz drużyny przeciwnej decyduje czy chce powtórzyć grę czy też wziąć walkowera. Aby sprawdzić kogo rozłączyło w grze 1vs1 należy ustalić kto został na kanele po dropie. Jeśli obaj gracze są na kanele to admin przyznaje wygrana albo zarządzą powtórkę w oparciu o replaya z gry.
      
Remis
      Za remis uznajemy sytuację, w której żaden z zawodników nie może doprowadzić do zniszczenia wszystkich budynków przeciwnika. Dzieje się tak również w przypadku, gdy żaden z graczy nie może produkować już jednostek, ale jeden z nich (lub obaj) posiadają jednostki bojowe, które jednak nie mają możliwości zniszczenia budynków przeciwnika.Gra zostaje powtórzona z uwzględnieniem wyboru takich samych ras jak w grze w której nastąpił remis.
      
Pauza w grze
      Pauza w grze jest dozwolona aczkolwiek każdy gracz może odpauzować grę bez konsekwencji wynikających z tego tytułu.
6. Organizatorzy i nagrody
      Organizatorami rozgrywek jest społeczność Netwars
A) Bandit
B) Dexter
      Admini rozgrywek:
A) Bandit
B) TGNGO
C) Shock
      Nagrodą główną jest wieczna slawa wśród spolecznosci netwars, oraz archiwum na tejże stronie
      

DEKLARACJA
Jeżeli wyrażasz chęć wystąpienia w rozgrywkach Ligi Netwars organizowanych przez serwis PGL , deklarujesz się przestrzegać zasad wyżej opisanych.
Serwis PGL zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie.
 
 
SPONSORZY